یلدای فاطمی محرومان با کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد مهدیه قم

یلدای فاطمی محرومان با کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد مهدیه قم

قرارگاه جهادی پایگاه شهدای مسجد مهدیه قم، در آستانه شب یلدا و به نام حضرت صدیقه‌طاهره(س) اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته‌ میوه و تنقلات بین نیازمندان کرده است.

یلدای فاطمی محرومان با کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد مهدیه قم

سعید خداداد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کنار خانواده بودن و صله ارحام و گرامیداشت مناسک دینی و ملی، از مهمترین ارکانی است که در جامعه ما وجود دارد. وی عنوان کرد: امسال ایام فاطمیه و شب یلدا دو مناسبتی بود که با تقارن با یکدیگر، منجر به کمک‌رسانی و خدمت به خانواده‌های نیازمند شد؛ به همین مناسبت قرارگاه جهادی پایگاه شهدای مسجد مهدیه قم با اهدای ۲۰۰ بسته یلدایی شامل میوه و تنقلات به خانواده‌های کم‌برخوردار، یلدای فاطمی را رقم زده است. فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مسجد مهدیه گفت: با تهیه بسته‌های یلدایی و اهدا به این خانواده‌ها، موجی از دلگرمی و امید را به کانون خانواده‌های کم‌برخوردار بخشیده می‌شود. وی خاطر نشان کرد: این بسته‌ها امروز در مناطق چهارراه شهید غفاری، خیابان امام‌ خمینی(ره) و منطقه خاکفرج قم توسط جهادگران این قرارگاه توزیع می‌شود. پایان پیام/78033

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

توزیع ۱۵۷۵ بسته «یلدای مهدوی» بین نیازمندان شهرستان آبیک

پ دسامبر 21 , 2023
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از توزیع ۱۵۷۵ بسته شب یلدایی در قالب «بسته یلدای مهدوی» بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
Previous post فیلم| آداب قدیمی لرستانی‌ها در «شو‌ چله»
Next post توزیع ۱۵۷۵ بسته «یلدای مهدوی» بین نیازمندان شهرستان آبیک