توزیع ۱۵۷۵ بسته «یلدای مهدوی» بین نیازمندان شهرستان آبیک

توزیع ۱۵۷۵ بسته «یلدای مهدوی» بین نیازمندان شهرستان آبیک

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از توزیع ۱۵۷۵ بسته شب یلدایی در قالب «بسته یلدای مهدوی» بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع ۱۵۷۵ بسته «یلدای مهدوی» بین نیازمندان شهرستان آبیک

سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی ها و غم‌های مردم همیشه در صحنه و در کنار آنها بوده و است، اظهار کرد: ۱۵۷۵ بسته شب یلدایی در قالب یلدای مهدوی در راستای ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه و شریک بودن در شادی افراد کم بضاعت و حمایت از محرومان اجرایی می‌شود.

وی افزود: بسته‌های شب یلدایی از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و با حفظ کرامت به ولی نعمتان و نیازمندان شناسایی شده شهرستان آبیک اهدا می‌شود که این مهم طی دیروز انجام و امروز هم ادامه دارد. فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: بسته‌های شب یلدایی شامل میوه، شیرینی و آجیل می‌شود که از منابع مالی و مساعدت خیران تهیه و به نیازمندان سطح شهرها و روستاهای شهرستان آبیک اهدا می‌شود. علی زمانی افزود: مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، لایق بهترین خدمات از سوی خادمین خود هستند و سپاه و بسیج برای ارائه خدمات شایسته گام‌های موثری برداشته و برمی‌دارد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

بدنسازی و استخر در برنامه پنجشنبه پرسپولیس

پ دسامبر 21 , 2023
بازیکنان پرسپولیس امروز (پنج شنبه) تمرین سبکی را برگزار کردند.
Previous post یلدای فاطمی محرومان با کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد مهدیه قم
Next post بدنسازی و استخر در برنامه پنجشنبه پرسپولیس