پلمب ۸ کلینیک زیبایی غیر مجاز در بندرعباس

پلمب ۸ کلینیک زیبایی غیر مجاز در بندرعباس

دادستان مرکز استان هرمزگان از شناسایی تعدادی کلینیک زیبایی فاقد مجوز لازم خبر داد و گفت که در این ارتباط ۸ مرکز زیبایی غیرمجاز و مداخله‌گر در امور پزشکی در بندرعباس با دستورات قضایی پلمب شد.

پلمب ۸ کلینیک زیبایی غیر مجاز در بندرعباس

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از بندرعباس، عارف اکبری دادستان بندرعباس امروز   با تاکید بر حفظ امنیت و سلامتی مردم اظهار کرد: پیرو گزارش واصله سازمان نظام پزشکی ومعاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی  بر فعالیت‌های افراد غیرمجاز و  فاقد صلاحیت در امور پزشکی، طی بازدید نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان  ۸ کلینیک شناسایی شد.   وی ادامه داد: این مراکز در مناطق مختلف شهر  بدون مجوز قانونی و با افراد غیر پزشک  اقدام به دخالت در امر پزشکی می‌کردند.  وی افزود:  این مراکز  تحت عنوان کلینیک زیبایى فعالیت مى کردند.   دادستان بندرعباس با بیان اینکه مراکز مشابه نیز در هفته آتى پلمب خواهند شد، تاکید کرد: سازمان نظام پزشکی ومعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با اقدامات پیشگیرانه وبازرسی های مستمر  اجازه فعالیت و اقدامات غیرقانونی به افراد سودجوی  که  موجبات تهدید علیه  سلامت هموطنان  را فراهم می نمایند ندهند. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

پویش «نذر خون برای کرمان» در تبریز کلید خورد

پ ژانویه 4 , 2024
با پیشنهاد شهردار تبریز پویش «نذر خون برای کرمان» در پی حادثه تلخ و جانگداز گلزار شهدای کرمان با همکاری سازمان انتقال خون در سطح کشور کلید خورد.
Previous post آب از سرچشمه گل‌آلود است / شروع دوباره تحول- بخش چهارم
Next post پویش «نذر خون برای کرمان» در تبریز کلید خورد