یرگزاری همایش پیاده روی به مناسبت دهه فجر در گچساران

یرگزاری همایش پیاده روی به مناسبت دهه فجر در گچساران

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: پس از وقفه به دلیل (کرونا) در دهه فجرامسال همایش پیاده روی درگچساران به صورت خانوادگی برگزارشد.

یرگزاری همایش پیاده روی به مناسبت دهه فجر در گچساران

محمد راهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت دهه پر فروغ فجر امسال برنامه همایش پیاده روی در این شهرستان برگزار شد. وی بیان کرد: پس از وقفه به دلیل (کرونا) در دهه فجرامسال همایش پیاده روی درگچساران به صورت خانوادگی برگزارشد. رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: این همایش پیاده روی مورد استقبال خوب مردم شهرستان قرارگرفت. راهی عنوان کرد: مسیر پیاده روی از استادیوم تختی شروع و با ادای احترام ورزشکاران به مقام شامخ شهدای گچساران به اتمام رسید. وی گفت: در پایان به ۳۷ نفر از شرکت کنندگان جوایزی در گلزار شهدا اهدا شد. رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به اینکه جا دارد از ادارات و کسانی که ما را در برگزاری این همایش یاری کردند تقدیر و تشکر کرد، خاطرنشان کرد: جوایز این همایش شامل سفر مشهد مقدس،لباس ست ورزشی، هدیه نقدی ۵ میلون ریالی بوده است. راهی بیان کرد: به دلیل حمایت مردم از این همایش توسط رییس همگانی ۵ جایزه ۲ میلیون ریالی دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

غیرحضوری شدن مدارس سنندج به‌دلیل برف

چ فوریه 8 , 2023
مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمام مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
Previous post تیم منتخب هفته لیگ برتر
Next post غیرحضوری شدن مدارس سنندج به‌دلیل برف