وزارت بهداشت:‌محدودیت کرونایی مبنی بر تعطیلی مدارس و ادارات نداریم

وزارت بهداشت:‌محدودیت کرونایی مبنی بر تعطیلی مدارس و ادارات نداریم

وزارت بهداشت اعلام کرد:این وزارتخانه هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پیگیری اعمال محدودیت ها یا تعطیلی مدارس و ادارات در مقابله با کرونا اتخاذ نکرده و صرفا نسبت به ماسک زدن در فضاهای بسته و سرپوشیده و تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق نوبت یاد آور توصیه می‌کند.

وزارت بهداشت:‌محدودیت کرونایی مبنی بر تعطیلی مدارس و ادارات نداریم

به گزارش گروه سلامت آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی اعلام کرد: شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور پیشگیری از اوج گیری کرونا در کشور  صحت ندارد.  ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ گونه تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت‌ها  یا تعطیلی مدارس و ادارات اتخاذ نکرده و صرفا نسبت به ماسک زدن در فضاهای بسته و سرپوشیده و تکمیل چرخه واکسیناسیون و  تزریق نوبت یاد آور توصیه می کنند. توصیه وزارت بهداشت ناظر بر ارتقای سطح ایمنی مردم به واسطه تزریق نوبت یاد آور واکسن کروناست و  تدابیر محدودکننده در دستور کار قرار ندارد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

کشف 4 میلیارد تومان خوشبوکننده قاچاق در چهارمحال و بختیاری

س ژانویه 10 , 2023
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۲۱ کارتن شامل یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۷۶۰ عدد عود خوشبوکننده قاچاق کشف کردند.
Previous post همه ادارات شهرستان بویراحمد تعطیل شد/ تعطیلی برخی مدارس استان
Next post کشف 4 میلیارد تومان خوشبوکننده قاچاق در چهارمحال و بختیاری