والیبال باشگاه ها‌ی آسیا| صعود شهدابی‌ها به عنوان صدرنشین/ 28 اردیبهشت آغاز مرحله دوم مسابقات

والیبال باشگاه ها‌ی آسیا| صعود شهدابی‌ها به عنوان صدرنشین/ 28 اردیبهشت آغاز مرحله دوم مسابقات

تیم شهداب ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با پیروزی برابر نماینده چین‌تایپه به سومین برد متوالی خود دست یافت تا به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله دوم مسابقات شود.

والیبال باشگاه ها‌ی آسیا| صعود شهدابی‌ها به عنوان صدرنشین/ 28 اردیبهشت آغاز مرحله دوم مسابقات

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه به میزبانی بحرین آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد. تیم شهداب ایران امروز (سه‌شنبه 26 اردیهشت) در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت 14:30 به مصاف تایچونگ بانک چین‌تایپه رفت و با شکست سه بر صفر حریف به سومین برد متوالی خود دست یافت. سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، میثم صالحی، محمد صادقی، رضا عابدینی، مسعود غلامی ترکیب آغاز کننده تیم شهداب در این مسابقه بودند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در ترکیب حضور داشت. در این مسابقه شاگردان محمدرضا تندروان با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 20 حریف را مغلوب خود کردند تا با 9 امتیاز و سه برد متوالی در صدر گروه دوم این مسابقات قرار گیرند و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله دوم مسابقات شوند. روز چهارشنبه 27 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات استراحت دارند و رقابت‌ها در مرحله دوم روزهای پنج‌شنبه و جمعه 28 و 29 اردیبهشت در چهار گروه جدید (G، F، E و H) پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم گروه‌های مقدماتی برای رتبه‌های اول تا هشتم در گروه‌های E و F و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مقدماتی برای جایگاه نهم تا شانزدهم در گروه‌های G و H با هم رقابت‌ می‌کنند. بدین ترتیب شهدابی‌ها ساعت 17 روز پنج شنبه 28 اردیبهشت در نخستین دیدار خود در گروه F مرحله دوم مسابقات به مصاف تیم دوم گروه D مرحله مقدماتی خواهند رفت. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

انتشار کتابی مشترک از دانشگاه امام صادق و وزارت خارجه در حوزه سیاست خارجی

س مه 16 , 2023
هدف اصلی دیپلماسی اقتصادی، توسعه روابط اقتصادی با کشورهای منتخب بر مبنای دیپلماسی دوجانبه و بین‌المللی است. از این رو، دیپلمات‌ها باید مذاکره‌کنندگان شایسته‌ای مجهز به دانش و مهارت‌های این حوزه باشند.
Previous post اعلام زمان برگزاری مصاحبه متقاضیان دکتری برون‌مرزی دانشگاه پیام‌نور
Next post انتشار کتابی مشترک از دانشگاه امام صادق و وزارت خارجه در حوزه سیاست خارجی