حسینی: هیات نظارت بر نمایندگان به ادعای دریافت خودرو در ازای منتفی‌شدنِ استیضاح وزیر صمت ورود کند

حسینی: هیات نظارت بر نمایندگان به ادعای دریافت خودرو در ازای منتفی‌شدنِ استیضاح وزیر صمت ورود کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ادعای دریافت ۷۵ ماشین شاسی‌بلند در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت، تخریب خود مجلس است، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم است به این موضوع ورود کند.

حسینی: هیات نظارت بر نمایندگان به ادعای دریافت خودرو در ازای منتفی‌شدنِ استیضاح وزیر صمت ورود کند

به گزارش خبرنگار سیاسی آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی «صف اول» شبکه خبر با موضوع « تعامل دولت و مجلس در بررسی لوایح و اجرای قوانین مصوب» گفت: درست است که ما سه قوه مجزا داریم ولی این به این معنا نیست که آنها با هم در تقابل باشند و هر سه قوه با هم تعامل و همکاری دارند. وی درباره تعامل دولت و مجلس هم ادامه داد: برای دولت از ابتدا بحث تعامل با مجلس وجود داشته و اینگونه نبوده است که قانونی ابلاغ شود و دولت آن را اصلاح کند چیزی که در گذشته وجود داشته است. معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: تعامل با مجلس به این صورت بوده که نمایندگان به رئیس جمهور، وزرا و مسئولان ارشد دولت دسترسی داشته باشند و مسائل خود را مطرح کنند که در همین راستا رئیس جمهور با مجامع استانی نمایندگان جلسه داشتند و با نمایندگان همه استانها جلسه برگزار کردند. از سویی در سفرهای استانی دولت نیز این تعامل وجود دارد. وی گفت: همکاری و تعامل از ابتدا در دولت و مجلس وجود داشته اما این همکاری و هماهنگی باید بیش از گذشته باشد و نباید به وضعیت فعلی رضایت داشت. حسینی با بیان اینکه مجلس هم باید به دولت همراهی بیشتری داشته باشد، گفت: نمایندگان مجلس نیروهای انقلابی هستند ولی گاهی اوقات به هر دلیلی یک اصطکاکی به وجود می آید. مثلا هفته قبل دیدم که یک نماینده اقدام به  تخریب رئیس جمهور کرد که البته ما اینها را به پای مجلس نمی گذاریم ولی بالاخره رئیس جمهور مقام رسمی کشور است و یک رئیس جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش است و چنین حرفهایی مناسب نیست، البته خود نمایندگان هم برخی از این رفتارها را محکوم می کنند. وی گفت: یا اینکه گفته شده که در استیضاح دوره قبل آقای فاطمی امین یکسری خودرو شاسی بلند به نمایندگان داده شده که این باید ثابت شود.این مسئله اصلا ادعای دریافت ۷۵ ماشین شاسی‌بلند در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت، تخریب خود مجلس است. حسینی گفت: درست است که نمایندگان در اظهار نظر آزاد هستند اما نباید افترا به مسئولین کشور زده شود، اینها مسائلی است که رسانه های بیگانه از آن سواستفاده می کنند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم است به این موضوع ورود کند. تکمیل می شود…  

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

آلودگی هوا سالانه جان بیش از 1200 جوان اروپایی را می‌گیرد

پ آوریل 27 , 2023
سازمان محیط زیست اروپا با اعلام هشدار نسبت به تشدید وضعیت آلودگی هوا، از مرگ صدها جوان در این قاره به دلایل بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا خبر داد.
Previous post وزارت جهاد کشاورزی خبر مصوبه افزایش قیمت تخم‌مرغ تکذیب کرد
Next post آلودگی هوا سالانه جان بیش از 1200 جوان اروپایی را می‌گیرد