جشنواره بیمه‌های خودروی سرمد؛ تخفیف و اقساط بیمه شخص ثالث و بدنه

جشنواره بیمه‌های خودروی سرمد؛ تخفیف و اقساط بیمه شخص ثالث و بدنه

بیمه سرمد در جشنواره بیمه‌های خودرو، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را به صورت اقساطی و بیمه بدنه را با تخفیف به بیمه‌گذاران ارائه می‌کند.

جشنواره بیمه‌های خودروی سرمد؛ تخفیف و اقساط بیمه شخص ثالث و بدنه

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، جشنواره بیمه‌های خودرو در سه طرح تا 15 فروردین 1402 برگزار می‌شود. در این جشنواره، بیمه‌های شخص ثالث به صورت اقساطی و بیمه بدنه با اقساط بلند مدت به بیمه‌گذاران ارائه می‌شود. بیمه بدنه نیز در جشنواره خودروی بیمه سرمد، بر اساس نوع خودرو و سال ساخت، با اعمال تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می‌شود و بیمه‌گذارانی که حق بیمه بدنه را به صورت نقدی پرداخت کنند، علاوه بر تخفیف عدم خسارت، از 20 درصد تخفیف نقدی بهره‌مند می‌شوند.  همچنین بیمه سرمد این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را به صورت کوتاه مدت خریداری کنند و از خدمات بیمه سرمد بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به هر یک از نمایندگی‌های بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه کنید. نزدیکترین نمایندگی سرمد به محل زندگی و یا محل کار شما در آدرس https://webapp.sarmadins.ir/agents در دسترس شما است.     

 

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

احداث تصفیه‌خانه‌های محلی، عامل بازدارنده تغییرکاربری باغات شهری

ش ژانویه 21 , 2023
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: احداث تصفیه خانه‌های محلی علاوه بر حفظ فضای سبز این باغات به جهت جمع آوری بخشی از فاضلاب شهری‌ نیز کمک خواهد کرد و همچنین این اقدام به عنوان عاملی بازدارنده در جهت تغییر کاربری این باغات که به عنوان ریه‌های تنفسی کلانشهر […]
Previous post آیت‌الله نوری همدانی ارتحال همسر آیت‌الله سبحانی را تسلیت گفت
Next post احداث تصفیه‌خانه‌های محلی، عامل بازدارنده تغییرکاربری باغات شهری