تصویب به‌هنگام‌سازی طرح جامع ترافیک مرکز خراسان جنوبی

تصویب به‌هنگام‌سازی طرح جامع ترافیک مرکز خراسان جنوبی

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: به هنگام‌سازی طرح ترافیک و حمل ونقل مرکز استان دوباره در صحن علنی شورا مصوب و اجرایی می‌شود.

تصویب به‌هنگام‌سازی طرح جامع ترافیک مرکز خراسان جنوبی

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از بیرجند، رضا حسنی صفت، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌هنگام‌سازی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بیرجند در دومین جلسه رسمی شورای شهر مصوب شد. وی افزود: به‌هنگام‌سازی مطالعات برای اجرایی شدن طرح جامع ترافیک شهر بیرجند که در سال ۹۹ مصوب شده و اجرای آن تاکنون به تعویق افتاده است با موافقت اکثریت اعضا تصویب شد. رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند تصریح کرد: در پی درخواست شهرداری بیرجند، واحد سیار انتقال خون میدان ابوذر با نظر مساعد مدیر کل انتقال خون به ضلع غربی دوشنبه بازار بولوار مسافر انتقال می یابد که اعضای شورا با مجوز استقرار رایگان این کانکس در مکان جدید موافقت کردند. حسنی‌صفت یادآور شد: در دومین جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند در سال جاری با بحث برون سپاری تقویت حفاظت فیزیکی مجموعه های تحت اختیار شهرداری نیز موافقت شد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به موافقت شورای شهر بیرجند با توسعه شبکه فیبر نوری شهر بیرجند، پیش نویس توافقنامه اماده شده بین شهرداری و شرکت مخابرات، تقدیم شورا شد و با موافقت اعضا برای ادامه کار مصوب شد. رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به درخواست رئیس مرکز بهداشت خراسان جنوبی  مبنی بر ایجاد پارکی مناسب سالمندان با شرایط ویژه اضافه کرد: با نظر موافق اعضای شورای شهر بیرجند مقرر شد شهرداری بیرجند یکی از پارک های سطح شهر را مختص این امر در نظر گرفته و تجهیز کند حسنی صفت متذکر شد: تعدادی از نامه های شهروندان مبنی بر تقسیط در هزینه های تجاری ملک نیز در این جلسه مطرح، که مقرر شد بر اساس مصوبه شورای شهر در این خصوص عمل شود. پایان پبام/۶۹۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

پاسخ بهزیستی درباره یک مطلب حاشیه برانگیز/ تکذیب خبر مشاوره پیشگیری از خودکشی بهزیستی

ی آوریل 9 , 2023
در پی انتشار خبر جعلی « بهزیستی به ۷ میلیون نفر برای پیشگیری از خودکشی مشاوره داد! » در برخی رسانه ها، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
Previous post دو رکورد جدید مسی و عبور از رونالدو
Next post پاسخ بهزیستی درباره یک مطلب حاشیه برانگیز/ تکذیب خبر مشاوره پیشگیری از خودکشی بهزیستی