تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه‌های قرآنی مهم‌ترین ابزار جهاد تبیین است

تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه‌های قرآنی مهم‌ترین ابزار جهاد تبیین است

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه‌های قرآنی گفت: قرآن علم است و باید باید برای تمامی مباحث دینی فعالیت و برای ترویج آن‌ها تلاش کنیم.

تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه‌های قرآنی مهم‌ترین ابزار جهاد تبیین است

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از شهرستان ساری، همایش بزرگ علما و روحانیت شرق استان مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت با حضور حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت‌الاسلام ملازاده جانشین مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با موضوع روحانیت و جهاد تبیین در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی با بیان اینکه برای تبلیغ نباید منتظر دعوت بود، گفت: ۲۲ واجب میلیونی فراموش شده از جمله نماز و زکات در کشور داریم که به آن خوب پرداخته نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه‌های قرآنی افزود: قرآن علم است و باید باید برای تمامی مباحث دینی فعالیت و برای ترویج آن‌ها تلاش کنیم.

این مفسر قرآن در ادامه با بیان این مطلب که سخنرانی‌های جمعی زود از یاد می‌رود، اما تبلیغات چهره به چهره با نوجوان و جوانان تا مدت‌ها ماندگار است، اضافه کرد: بیش از ۱۳میلیون دانش آموز در موضوعات دینی رها شده اند و تعلیم و تربیت این قشر با چالش‌ها و کوتاهی‌هایی مواجه است.

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان اینکه به نماز در سطح دانش‌آموزان که آمار بالایی از جمعیت را نیز تشکیل می‌دهند و اکنون نیز در برابر هجمه‌های دشمن قرار دارند آنگونه که باید توجه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اذان مستحب قطعی فراموش شده و گرو‌ها برای ترویج این مهم تلاش نمی‌کنند، اما تواشیح که در اسلام وجود ندارد و ابتکاری از برخی از کشور‌های اسلامی است در شهر‌های مختلف ایران اسلامی گروه‌های مختلف دارد که تشکیل گروه‌های تواشیح ضرورت ندارد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تصریح بر اینکه منبر‌ها نیازمند بازنگری هستند، گفت: شکایت پیامبر (ص) از ما قطعی است چرا که سهم قرآن که امانت آن حضرت است را به درستی ادا نکرده‌ایم.

قرائتی با اشاره به مهجوریت قرآن در جامعه اسلامی، تاکید کرد: باید آیات قرآن کریم و روایات متناسب با ذائقه مخاطب امروزی در منابر بیان شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بنده افتخار می‌کنم یک معلم هستم و معتقدم معلم کار پخش علم به مغز انسان‌ها را برعهده دارد و معلم باید علم یاد بگیرد، تولید و هم توزیع کننده علم باشد.

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان اینکه معلمی و تبلیغ مهارت می‌خواهد، گفت: کوتاهی‌ها در حوزه‌های مختلف نظیر آموزش و پرورش، صدا و سیما، والدین و… موجب حضور برخی جوانان در اغتشاشات اخیر کشور شده است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

ادارات البرز ۲۶ دی ماه فعال هستند/ مدارس غیرحضوری شد

ی ژانویه 15 , 2023
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان، گفت: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، فردا ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر […]
Previous post عراق: سیاست ما در قبال بحران اوکراین، بی طرفی است
Next post ادارات البرز ۲۶ دی ماه فعال هستند/ مدارس غیرحضوری شد