افتتاح جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور در رامسر/ انقلاب اسلامی مولود فرهنگ علوی است

افتتاح جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور در رامسر/ انقلاب اسلامی مولود فرهنگ علوی است

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه سخنان رهبر جامعه اسلامی نسخه شفابخش درد‌های جامعه است، گفت: انقلاب اسلامی مولود فرهنگ علوی است.

افتتاح جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور در رامسر/ انقلاب اسلامی مولود فرهنگ علوی است

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از شهرستان رامسر، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و ۴۴ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام ۴ هزار شهید روحانی، آئین افتتاح جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور به میزبانی مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمود محمودی شاهرودی مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت‌الاسلام ملازاده جانشین مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی با حضور طلاب شرکت کننده در این جشنواره در شهرستان رامسر برگزار شد.

حجت الاسلام شاهرودی در این مراسم، ضمن تبریک سالروز میلاد مولود کعبه امیرالمومنین امام علی(ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مولود فرهنگ علوی و فرهنگ غدیر امیرالمومنین(ع) است، گفت: همه ما برای اینکه سبک زندگی مبتنی بر سبک زندگی امیرالمومنین (ع) داشته باشیم باید سه گام برداشته شود، که اولین گام، معرفتی و اطاعت از ولایت امام است.

وی محبت به امیرالمومنین (ع) را گام دوم دانست و خاطرنشان کرد: این محبت به اهل بیت(ع) برما واجب است در صورتی که امام علی(ع) به محبت ما نیاز ندارند اما ما محتاج حضرت هستیم.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در ادامه با اشاره به رفتار علوی تصریح کرد: سومین گام،رفتار کردار علوی است، محبت به امام با اطاعت معنی می شود و حق امام بر امت، اطاعت از امام است.

حجت الاسلام شاهرودی با تصریح بر اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند حرف امام در جامعه شنیده نشود، اضافه کرد: سخنان رهبر جامعه اسلامی نسخه شفابخش  آلام و دردهای جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه طلاب جوانان در این روزهای سخت، لباس سربازی امام زمان (عج) را پوشیدند، گفت: مازندران خطه عالم‌پرور و عالم‌خیز و دارای علمای برجسته و بزرگ در تاریخ اسلام است و همچنین ورزشکاران بزرگی  دارد که رابطه معنویت و ورزش را به درستی در این استان پی می‌بریم.

*برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور تیری به قلب دشمنان 

سردار سیاوش مسلمی نیز در این جشنواره، ضمن تبریک سالروز میلاد مولود کعبه امیرالمومنین امام علی(ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با دو رکن اساسی شروع شده است، گفت: مردم و روحانیت دو رکن موثر در پیدایش انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه همین دو رکن باعث استقرار، استمرار و استکمال جمهوری اسلامی شده است، افزود: این دو رکن هر کدام در جایگاه خود مورد هدف دشمنان هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه دشمن با استفاده از امپراتوری رسانه، این دو عامل پیروزی انقلاب (مردم و روحانیت) را مورد هدف قراردادند، اضافه کرد: دشمن در تلاش برای ناامیدی مردم از انقلاب با روش‌های سیاه‌نمایی است.

مسلمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به  عنوان طلایه‌دار این انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده است، خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب تیری به قلب دشمنان است چرا که این جشنواره باعث انسجام،هویت بخشی و پویایی طلاب می‌شود.

*حضور بیش از ۵۰۰ طلبه بسیجی در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور حجت الاسلام نبوی مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون مازندران نیز در حاشیه با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار رشته ورزشی شنا، تنیس روی میز، فوتسال و آمادگی جسمانی در حال برگزاری است، گفت: از ۲۶ استان کشور در این جشنواره حضور دارند.

وی از شرکت بیش از ۵۰۰ طلبه در این جشنواره خبر داد و گفت: به مدت ۴ روز ورزشکاران طلبه بسیجی به رقابت در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ج

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

فیلم| بنشین تا به تو گویم زینب

د فوریه 6 , 2023
فیلم| بنشین تا به تو گویم زینب
Previous post امیر موسوی: امروز انقلاب اسلامی در معرض دشمنی و خصومت قدرت‌های استکباری قرار دارد
Next post فیلم| بنشین تا به تو گویم زینب