استاندار مازندران: مسؤولان در ملاقات‌های مردمی رصد می‌شوند/ مقابله با بدحجابی مطالبه خانواده‌ها

استاندار مازندران: مسؤولان در ملاقات‌های مردمی رصد می‌شوند/ مقابله با بدحجابی مطالبه خانواده‌ها

استاندار مازندران گفت: همه مسؤولان در استان بدانند که با حضور مراجعه کنندگان در دفاتر استانداری مورد رصد قرار می گیرند که کدام دستگاه جهت رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام می دهند.

استاندار مازندران: مسؤولان در ملاقات‌های مردمی رصد می‌شوند/ مقابله با بدحجابی مطالبه خانواده‌ها

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از نوشهر، سیدمحمود حسینی‌پور روز سه شنبه در ملاقات هفتگی با مردم غرب مازندران در شعبه دفتر استانداری در نوشهر با بیان اینکه بیشتر مراجعات مردم در حوزه جهادکشاورزی و منابع طبیعی است، اظهار کرد: بررسی وضعیت قرارگیری ملک در بافت روستایی و یا کشاورزی از جمله درخواست‌های مردم غرب مازندران در ملاقات عمومی این هفته نیز بوده است.

استاندار مازندران به درخواست‌کنندگان بخش اشتغال اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز جوانان به اشتغال، در حوزه تسهیلات نیز مراجعه کنندگان زیادی حضور داشتند. وی افزود: بعد از درخواست‌ها ابتدا مدیران نظرات کارشناسان را اعلام و اگر تعارضی از سوی مردم و مدیر وجود نداشت با برگزاری جلسه مشکلات مرتفع خواهد شد.

حسینی‌پور با بیان اینکه در اینگونه مراجعات بیشتر نگاه‌ها به سمت مردم است، گفت: کار غیرقانونی انجام نخواهد شد و در قوانین راه‌هایی وجود دارد که مشکلات مردم حل خواهد شد. استاندار مازندران به تعامل بین مدیران جهت رفع مشکلات مردم اشاره و اظهار کرد: در برخی از درخواست‌ها راهکاری وجود ندارد ولی برای آنها راهکار پشتیبان دیگر پیشنهاد خواهد شد. وی به مراجعه تعداد زیادی از خانواده‌های متدین و شهدا برای مقابله با بی‌حجابی اشاره کرد و گفت: برخی ولنگاری‌هایی در جامعه به وجود آمد که‌ در بخش حجاب غیرقابل تحمل است.

وی با بیان اینکه از صبح تا اکنون گروه‌های متفاوتی در مباحث گوناگون مراجعه کردند،افزود: حضور شوراها برای پیگیری مسائل محلات بسیار پررنگ بود. حسینی‌پور با اشاره به اینکه لازم است بعد از جلسات آسیب‌شناسی صورت گیرد، گفت: میزان نیازهای مردم با مراجعه به این دفاتر آنالیز خواهد شد و در جلسات بعدی در ستاد استانداری به عنوان رفع موانع اقدام خواهد شد. استاندار مازندران در ادامه تصریح کرد: به دنبال روزی هستیم که مراجعه کنندگان صرفا برای توسعه و احیا استان مازندران با ارائه پیشنهادهای راهبردی به این دفاتر رجوع کنند. وی به برخی از کم‌کاری در ادارات اشاره و بیان کرد: شهرستان‌هایی که مراجعات کمتری داشته باشند نمرات بیشتری می‌گیرند و به این معنی است که مسؤولان شهرستانی توانستند مشکلات مردم را حل کنند. استاندار گفت: همه مسؤولان در استان بدانند که با حضور مراجعه کنندگان در دفتر استانداری مورد رصد قرار می‌گیرند که کدام دستگاه جهت رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام می‌دهند. پایان پیام/۸۶۰۶۱/م

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس

س آوریل 25 , 2023
وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس در بیانیه‌ای ضمن یادآوری این شکست تاریخی ارتش آمریکا، دولت این کشور را به تأمل و درس گرفتن از نتایج این اقدام و بیش از چهار دهه رویکرد و اقدامات خصمانه در مقابل ملت مقاوم و سربلند ایران فراخواند.
Previous post سیدمهدی میرداماد امشب در جمکران توسل می‌خواند
Next post بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس