آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای مشارکت در پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم لرستان

آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای مشارکت در پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از اعلام آمادگی این ستاد برای مشارکت در تکمیل پروژه‌های آبرسانی به روستاها و مناطق محروم لرستان خبر داد.

آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای مشارکت در پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم لرستان

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از خرم‌آباد، مجید طایف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، غروب سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: اتمام پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم بویژه مناطقی که با این مشکل مواجه هستند می‌تواند به مدیریت و کاهش تنش آبی کمک کند. وی با اشاره به آمادگی این ستاد برای مدیریت تنش آبی، گفت: در این راستا آمادگی همکاری با پروژه‌های آبرسانی شرکت آبفا لرستان در مناطقی که با تنش آبی مواجه هستند وجود دارد. طائف یکی از راهکارهای مقابله با تنش آبی در استان و جلوگیری از پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی را حمایت از کشت محصولات در اراضی کشاورزی دیم دانست و گفت: در این جهت، طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، در حال انجام است. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: با هدف تعامل بهتر و هدفمند این ستاد و شرکت آبفا لرستان، لیست پروژه‌های حوزه آبرسانی استان به تفکیک شهرستان‌ها، بخش‌ها، دهستان‌ها، رقم و کیلومتر پروژه‌ها به خصوص مناطقی که با معضل و تنش آبی روبرو هستند جهت پیگیری به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان ارائه شود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

تظاهرات در چندین شهر فرانسه علیه دولت ماکرون

چ فوریه 1 , 2023
جمعیت عظیمی از معترضان فرانسوی در دومین اعتصاب بزرگ سراسری در سال 2023 علیه اصلاحات بازنشستگی دولت ماکرون، با نیروهای پلیس در شهرهای این کشور درگیر شدند.
Previous post اتحادیه اروپا شرکت صنایع هواپیماسازی ایران را تحریم کرد
Next post تظاهرات در چندین شهر فرانسه علیه دولت ماکرون