ویزیت رایگان امام رضایی در مناطق محروم  نکا

ویزیت رایگان امام رضایی در مناطق محروم نکا

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نکا گفت: در آستانه ورود به دهه کرامت اکیپ‌های از جمعیت هلال احمر ، شبکه بهداشت و درمان ؛ گرو جهادی شهدای بهزیستی با هدف انجام خدمت امام رضایی به صورت رایگان در مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

ویزیت رایگان امام رضایی در مناطق محروم  نکا

ابراهیم فیروزآبادی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار کرد: کاروان سلامت امام رضایی، در این اعزام ضمن حضور در روستای کچپ محله از بخش هزارجریب نکا به ارائه خدمات پزشکی در بخش‌های مختلف ویزیت رایگان همراه با تحویل دارو، پزشک مامایی، سنجش بینایی، چشم پزشکی، مشاوره روان‌شناسی پرداختند. وی افزود: خدمات ارزنده‌ای در این بخش انجام شد و تعدادی از اعضای کانون خدمت رضوی نکا با حضور در این روستا همراه این کاروان از زحمات گروهای جهادی و همراهان خدمت گذار در کاروان سلامت قدردانی کردند.

فیروز آبادی گفت: همچنین به مناسبت هفته ملی جمعیت از مادر دارای ۴ فرزند ساکن در این روستا هم به همت کانون خدمت رضوی تجلیل شد. دبیر کانون خدمت رضوی نکا افزود: در حاشیه برگزاری ویزیت رایگان، ضمن بازدید و سرکشی از چند خانواده معلول تحت حمایت بهزیستی، از زحمات دستگاه خدمت رسان بهزیستی قدردانی شد. گفتنی است، همزمان با ویزیت رایگان،خانه هلال روستای ارم افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد. پایان پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

«کلاهبرداری تلفنی» شایع‌ترین جرم حوزه جعل و کلاهبرداری/ ۵۶۳ متهم دستگیر شدند

ی مه 21 , 2023
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: شایع‌ترین جرم در حوزه جعل و کلاهبرداری مربوط به کلاهبرداری تلفنی و کارت به کارت است.
Previous post فیلم| 46 گل پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم
Next post «کلاهبرداری تلفنی» شایع‌ترین جرم حوزه جعل و کلاهبرداری/ ۵۶۳ متهم دستگیر شدند