وزارت جهاد کشاورزی خبر مصوبه افزایش قیمت تخم‌مرغ  تکذیب کرد

وزارت جهاد کشاورزی خبر مصوبه افزایش قیمت تخم‌مرغ تکذیب کرد

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی گفت: آنچه که امروز از سوی برخی اتحادیه‌ها درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ مطرح شده، کذب محض است و هیچ مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش این محصول وجود ندارد.

وزارت جهاد کشاورزی خبر مصوبه افزایش قیمت تخم‌مرغ  تکذیب کرد

شهیاد آبنار مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است، در پاسخ به اینکه برخی اتحادیه‌ها امروز صبح از افزایش قیمت تخم‌مرغ خبر دادند، آیا چنین مصوبه‌ای از سوی وزارت جهاد کشاورزی صادر شده است، گفت:‌ تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی نه در باره تخم‌مرغ و نیز دیگر کالاهای اساسی از سوی وزارت جهاد کشاورزی صادر نشده و به شدت موضوع افزایش قیمت تخم‌مرغ را تکذیب می‌کنم. مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی افزود: قیمت تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی بر اساس قیمت مصوب قبلی است و در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت، از طریق سیستم‌های بازرسی و نظارت پرونده برای آنها تشکیل خواهد شد. آبنار گفت: در حال حاضر قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ برای مصرف‌کننده 47 هزار و 200 تومان است و فروشندگان نباید گران‌تر از این نرخ بفروشند. وی در پاسخ به این سوال که چرا اتحادیه‌ها موضوع افزایش قیمت تخم مرغ را مطرح کرده‌اند، گفت: صحبت‌های آنها در حد پیشنهاد مطرح شد و قرار بود که موضوع در نهاد ریاست جمهوری بررسی شود و تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی در این باره گرفته نشده و موضوع مسکوت مانده است. مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی تاکید کرد: هرگونه افزایش جدید قیمت از سوی وزارتخانه و به صورت رسمی اعلام می‌شود و سوء استفاده برخی برای گران‌فروشی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

حسینی: هیات نظارت بر نمایندگان به ادعای دریافت خودرو در ازای منتفی‌شدنِ استیضاح وزیر صمت ورود کند

چ آوریل 26 , 2023
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ادعای دریافت ۷۵ ماشین شاسی‌بلند در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت، تخریب خود مجلس است، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم است به این موضوع ورود کند.
Previous post معاون وزیر: ماهیت شروط مناطق آزاد در قبال فعالان اقتصادی باید حفظ شود
Next post حسینی: هیات نظارت بر نمایندگان به ادعای دریافت خودرو در ازای منتفی‌شدنِ استیضاح وزیر صمت ورود کند