نمایندگان مجلس در تذکرات شفاهی خود چه گفتند؟

نمایندگان مجلس در تذکرات شفاهی خود چه گفتند؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر توسط رهبر انقلاب، تاخیر پروازهای داخلی، گرانی، تورم و… اشاره کردند.

نمایندگان مجلس در تذکرات شفاهی خود چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه 1 اسفند در تذکرات شفاهی خود به عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر توسط رهبر انقلاب، تاخیر پروازهای داخلی، گرانی، تورم و… اشاره کردند. حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در نشست علنی امروز دوشنبه 1 اسفند اظهار کرد: بعد از عفو پدرانه رهبری نسبت به جوانان گول خورده، امید است خانواده ها نسبت به فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند و برای جوانان نیز عبرت آموزی شده باشد.  در ادامه در تذکری خطاب به وزیر راه، عنوان کرد: باید جلوی بی نظمی شرکت های هواپیمایی در تاخیرها گرفته و مطالبات مردم در این خصوص پیگیری شود. وی در ادامه در تذکری به نهادهای نظارتی و حمایتی بیان داشت: گرانی امروز یک درد است و عدم کنترل و تفاوت فاحش قیمت ها درد مضاعفی است که اگر کنترل نشود ظلم مضاعف به مردم و حق الناس است که خدا در قرآن آن را ذکر کرده و امام علی (ع) نیز مرصاد را پلی بر صراط دانسته اند که کسانی که حقوق مردم بر گردن آن ها است، از آن عبور نخواهند کرد. آرش زره تن لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه گفت: با توجه به صراحت آیین‌نامه داخلی مجلس، لازم است لایحه دو فوریتی تجارت مرزنشینان پیش از بررسی بودجه و در هفته جاری به صحن مجلس بیاید تا کلیات و جزئیات آن به تصویب برسد چرا که در صورت ورود به بودجه، امکان بررسی این لایحه وجود ندارد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای طرح‌های سهمیه‌ای در ایام کرونا بسیار خدمت کرده‌اند و امروز قرارداد آنها تمام شده که لازم است این افراد نیز که به صورت شجاعانه و صادقانه فعالیت کرده‌اند در طرح ساماندهی کارکنان دولت لحاظ شوند. در حال تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

حسینی: در نیمه دوم تسلط خوبی داشتیم و پیروز شدیم/ حق نود ارومیه این زمین و امکانات نیست

د فوریه 20 , 2023
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خداراشکر می‌کنم که در نیمه دوم از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و در ادامه بازی هم بازی را کنترل کردیم و توانستیم تسلط خوبی را روی بازی داشته باشیم.
Previous post
Next post حسینی: در نیمه دوم تسلط خوبی داشتیم و پیروز شدیم/ حق نود ارومیه این زمین و امکانات نیست