فیلم| تظاهرات ضد دولتی در جمهوری چک

فیلم| تظاهرات ضد دولتی در جمهوری چک

مردم جمهوری چک روز شنبه با برگزاری تظاهراتی در خیابان‌های پایتخت این کشور، تاکید کردند که منافع این کشور در اولویت قرار دارد.

فیلم| تظاهرات ضد دولتی در جمهوری چک

به گزارش گروه بین‌الملل آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است، هزاران شهروند جمهوری چک روز شنبه تظاهراتی را علیه  دولت این کشور  در خیابان‌های پراگ، پایتخت این کشور برگزار کردند. تظاهرات کنندگان در این تظاهرات فریاد می‌زدند که «منافع جمهوری چک در اولویت قرار دارد». مردم جمهوری چک معتقدند که دولت این کشور تمام تمرکز خود را بر اوکراین قرار داده و چالش‌های اقتصادی این کشور را نادیده گرفته است. سه هفته پیش نیز مردم جمهوری چک تظاهراتی تحت شعار «چک علیه فقر» برگزار کردند که طی آن تظاهرات کنندگان به دنبال جلب توجه دولت چک به وخیم شدن شرایط زندگی در این کشور بود. در ماه‌های اخیر شهروندان این کشور با افزایش قیمت‌های برق، سوخت و مواد خوراکی مواجه شده‌اند. در جریان این تظاهرات، مشارکت کنندگان درخواستی را امضا کردند که طی آن از دولت خواستند اقداماتی را اتخاذ کند تا شرایط زندگی مردم بهبود یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

دیگه نزن! (گفت و شنود)

ش مه 6 , 2023
«بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب ‌تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف ‌‌فکری، عقب‌مانده، انقلابیون نفهم!، یک مشت لات! و…» اینها فقط بخشی از تعامل سازنده جناب روحانی با منتقدان خود است!
Previous post قطب نخست پرورش میگوی کشور زیر چتر «فرادانه»
Next post دیگه نزن! (گفت و شنود)