خدمت رسانی ۲۰۰ گروه جهادی در تعطیلات نوروز/ توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

خدمت رسانی ۲۰۰ گروه جهادی در تعطیلات نوروز/ توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از خدمت رسانی 200 گروه جهادی در تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد و گفت: جهادگران تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری در مناطق محروم حضور خواهند داشت.

خدمت رسانی ۲۰۰ گروه جهادی در تعطیلات نوروز/ توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از زنجان، اقبال جهانبخشی، مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران، از اعزام ۲۰۰ گروه جهادی محله محور در ایام نوروز به مناطق محروم استان خبرداد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی از ۱۵ اسفند سال گذشته فعالیت خود را در مناطق محروم استان آغاز و تا ۲۰ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی نقش آفرینی می‌کنند،گفت:گروه‌های جهادی در ایام نوروز در زمینه عمران و آبادانی، بهداشت و سلامت، اشتغالزایی، مرمت و بازسازی، فرهنگی، زیباسازی و بازسازی مدارس و اقتصاد مقاومتی به قشر کم برخوردار جامعه خدمت رسانی می‌کنند. وی با بیان اینکه یک هزار جهادگر در قالب ۲۰۰ گروه جهادی از ۱۵ اسفند سال گذشته فعالیت خود را در مناطق محروم استان آغاز کرده‌اند،گفت: جهادگران تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری در مناطق محروم حضور خواهند داشت. جهانبخشی با بیان اینکه به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ۱۵ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان تهیه شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها با کمک گروهای جهادی در مناطق محروم استان توزیع شد. مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جهادگران در ایام نوروز با جان و دل برای خدمت رسانی در مناطق محروم حضور دارند، خاطرنشان کرد: بسیجیان از اقشار مختلف دانشجویی، دانش آموزی، جامعه پزشکی، اصناف،کارگری، عمران،کشاورزی، مساجد و محلات در حال خدمت رسانی هستند. پایان پیام/۷۳۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

نگاهداری: الگوی دولت سکاندار و حامی به جای دولت رقیب لازمه تحقق اقتصاد مردمی است

چ آوریل 5 , 2023
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: برای دستیابی به اقتصاد مردمی اصلی ترین تحول می تواند تغییر رویکرد دولت‌ها به دولت سکاندار، حامی و بهره‌ور باشد.
Previous post لایحه دفاعی باشگاه تراکتور برای مدافع محروم
Next post نگاهداری: الگوی دولت سکاندار و حامی به جای دولت رقیب لازمه تحقق اقتصاد مردمی است