جان باختن یک نفر در حادثه ریزش کارگاه متروکه در آمل

جان باختن یک نفر در حادثه ریزش کارگاه متروکه در آمل

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمل گفت: ریزش ناگهانی دیوار و سقف در یک کارگاه ریسندگی متروکه در این شهرستان باعث جان باختن یک آملی شد.

جان باختن یک نفر در حادثه ریزش کارگاه متروکه در آمل

روح الله اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است در شهرستان آمل، اظهار کرد: ریزش مرگبار آوار یک کارگاه متروکه در اباذر ۳۵ این شهرستان یک کشته به همراه داشت. وی با اعلام اینکه شامگاه گذشته یک مورد حادثه ریزش دیوار و سقف در یک کارگاه ریسندگی متروکه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ اعلام شد، افزود: بلافاصله نجاتگران و مأموران ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.   رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل تصریح کرد: محل حادثه یک کارگاه ریسندگی قدیمی بود که سال ها استفاده ای از آن نمی شد و به یک باره  تخریب شد. اسماعیلی بیان کرد: در این حادثه یک همشهری آملی زیر حجم زیادی از خاک و آوار محبوس شده و جان خود را از دست داد. وی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری با استفاده از تجهیزات مخصوص آوار انجام شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی کامل به صورت دستی عملیات آواربرداری را ادامه دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در توصیه به شهروندان، یادآور شد: نکات ایمنی و منزل ایمن حتی برای اماکن متروکه اهمیت زیادی دارد و جان یک شهروند در گرو رفتار ایمن شهروندان و مسئولان خواهد بود. پیایان پیام/۸۶۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

ی مارس 12 , 2023
Previous post
Next post