تمجید بازیکنان رئال از ستاره مسلمان؛ بنزما در فضای مجازی سوژه شد +عکس

تمجید بازیکنان رئال از ستاره مسلمان؛ بنزما در فضای مجازی سوژه شد +عکس

شب گذشته بازیکنان رئال مادرید به تمجید از کریم بنزما در فضای مجازی پرداختند.

تمجید بازیکنان رئال از ستاره مسلمان؛ بنزما در فضای مجازی سوژه شد +عکس

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است، شب گذشته در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی کوپادل‌ری، رئال مادرید در نیوکمپ به برد پرگل 4 بر صفر دست یافت و توانست با تحقیر بارسلونا در خانه راهی فینال شود. کریم بنزما در این مسابقه شاهکار به پا کرد و توانست 3 گل به ثمر رساند و نام خود را در تاریخ ال کلاسیکو جاودانه سازد. ستاره مسلمان پس از این درخشش در فضای مجازی به برد پرگل رئال واکنش نشان داد و نوشت: خانه سفید، الحمدالله، زنده باد مادرید. پست بنزما در اینستاگرام مورد توجه دیگر بازیکنان رئال مادرید قرار گرفت و ستارگانی مثل وینیسیوس به این مطلب واکنش نشان دادند.

آلابا از عبارت «متفاوت ساخته شده» برای تمجید بنزما استفاده کرد و وینیسیوس توپ طلا را به ستاره مسلمان نسبت داد. آنتونی رودیگر، دیگر بازیکن مسلمان رئال مادرید از عبارت جالبی استفاده کرد و از درخشش بنزما در ماه رمضان گفت. فده والورده نوشت که بنزما یک بازیکن عادی و نرمال نیست و لوکاس واسکز نیز از بازگشت به خانه با هت تریک بنزما صحبت کرد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

«جز خوانی قرآن کریم» در یزد

پ آوریل 6 , 2023
مردم دارالعباده یزد هرساله در ماه مبارک رمضان در امامزاده جعفر(ع) از نوادگان امام جعفر صادق (ع) و در جوار شهید(حادثه منا) طلبه و قاری والامقام استاد حاج حسن دانش برای ختم قرآن کریم گرد هم جمع می‌شوند.
Previous post برگزاری ۴ جشنواره فرهنگی و هنری در دستور کار بسیج هنرمندان استان قزوین قرار دارد
Next post «جز خوانی قرآن کریم» در یزد