به 150 زندانی واجد شرایط پادکشت مرخصی اعطاء می‌شود

به 150 زندانی واجد شرایط پادکشت مرخصی اعطاء می‌شود

در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی(ع)، روز مرد و ایام الله دهه فجر با پیگیری‌ها و درخواست مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاکدشت به ۱۵۰ زندانی واجد شرایط که حضور آن‌ها در جامعه مخل نظم، آرامش و آسایش عمومی نیست، مرخصی اعطا می‌شود.

به 150 زندانی واجد شرایط پادکشت مرخصی اعطاء می‌شود

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از پاکدشت، محمد کردبچه میرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاکدشت اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری و حمایت از خانواده زندانیان، در آستانه ولادت با سعادت مولای متقیان امیر المؤمنین علی(ع)، روز مرد و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با عنایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت به ۱۵۰ زندانی واجد شرایط که حضور آن‌ها در جامعه مخل نظم، آرامش و آسایش عمومی نیست؛ مرخصی اعطا می‌شود. وی افزود: این مرخصی‌ها به زندانیانی که به دلیل جرایم غیرعمدی و محکومانی که صرفا به خاطر عجز از پرداخت جزای نقدی در زندان بسر می‌برند، اعطا شده است. میرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاکدشت یادآور شد: اعطای مرخصی و یا تمدید مرخصی زندانیان در طول سال و با توجه به مناسبت‌ها و اعیاد و با دستور دادستان محترم شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

معافیت صنایع همکار با دانشگاه‌ها از مالیات

ج فوریه 3 , 2023
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صنایعی که در بخش تحقیق و توسعه دانشگاه‌ها، احداث آزمایشگاه‌های مرجع، زیرساخت‌های علم و فناوری در پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌ها همکاری داشته باشند از مالیات معاف می‌شوند.
Previous post شهادت یکی از بسیجیان کهگیلویه در ارتفاعات شمال غرب کشور
Next post معافیت صنایع همکار با دانشگاه‌ها از مالیات