استاندار لرستان: رشادت‌های پاسداران در مبارزه با تروریسم بر تمام جهانیان روشن است

استاندار لرستان: رشادت‌های پاسداران در مبارزه با تروریسم بر تمام جهانیان روشن است

استاندار لرستان در پیامی ضمن محکومیت اقدام اخیر پارامان اروپا تاکید کرد: رشادت‌های پاسداران در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق بر همه جهانیان روشن است.

استاندار لرستان: رشادت‌های پاسداران در مبارزه با تروریسم بر تمام جهانیان روشن است

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است از خرم‌آباد فرهاد زیویار استاندار لرستان در واکنش به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، پیامی به شرح زیر صادر کرد؛ 

بسمه تعالی

أَفَلَمْ یَیْأَسِ الَّذِینَ آمَنُواْ أَن لَّوْ یَشَاءُ اللّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِیعًا وَلاَ یَزَالُ الَّذِینَ کَفَرُواْ تُصِیبُهُم بِمَا صَنَعُواْ قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِیبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّى یَأْتِیَ وَعْدُ اللّهِ إِنَّ اللّهَ لاَ یُخْلِفُ الْمِیعَادَ

اقدام خصمانه و از روی عداوت پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، بار دیگر چهره خصمانه قدرت طلبان غرب را برای ملت ایران نمایان کرد.

به راستی که این اقدام پارلمان اروپا نه تنها در عزت و سربلندی پاسداران سرافزار انقلاب اسلامی خدشه ای وارد نخواهد کرد، بلکه نشان‌دهنده شکست مفتضحانه عوامل غرب در سازماندهی فتنه‌های اخیر در قالب اغتشاشات در کشور است.

رشادت‌های پاسداران از جان گذشته در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق مظلومان بر تمامی جهانیان مبرهن است و پارلمان اروپا با این اقدام خود چهره ای دیگر از فتنه جویی را از هزاران چهره ی دیگر خود نشان داد.

بی تردید ملت ایران این اقدام خبیثانه را بر نتابیده و در دفاع از مجموعه ی مردمی ، رسمی و ملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سکوت نخواهند کرد.

در طرف مقابل پارلمان اروپا بدانند که با این اقدامات راه به جایی نخواهند برد چرا که این حرکت نیز مانند حرکات مشابه شان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نهایت به شکست مبدل خواهد شد.

اینجانب نیز به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و یقین دارم همان گونه که خداوند منان وعده داده اند: “پیروزی با اهل ایمان بوده و شکست برای کافران و مستکبران خواهد بود” پایان این اقدام سربلندی سپاه سرفراز و شکستی دیگر برای مستکبران است.

 فرهاد زیویار استاندار لرستان

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

برلین: هنوز تصمیمی درباره ارسال تانکهای لئوپارد به اوکراین نگرفته‌ایم

ج ژانویه 20 , 2023
برلین: هنوز تصمیمی درباره ارسال تانکهای لئوپارد به اوکراین نگرفته‌ایم
Previous post شریعتی: تمام مسیر ترانزیت تجاری اروپا در منطقه دیگر امنیت نخواهد داشت
Next post برلین: هنوز تصمیمی درباره ارسال تانکهای لئوپارد به اوکراین نگرفته‌ایم