ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی به بیش از 500 نفر در قم

ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی به بیش از 500 نفر در قم

طرح جهادی لبخند احسان با ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی به بیش از 500 نفر در دانکشده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی به بیش از 500 نفر در قم

به گزارش آب و خاک سیستان و بلوچستان ارزشمند است به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در طرح جهادی لبخند احسان که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مدت دو روز در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه برگزار شد، بیش ۵۰۰ خدمت در زمینه دندانپزشکی و مامایی ارائه شد. ارائه ۱۵۰ خدمت دندانپزشکی شامل عصب کشی، ترمیم و جراحی، ۱۰۰ خدمت تصویربرداری دندان و ۲۰۰ غربالگری دهان و دندان از جمله این خدمات بوده است. میزبانی از کودکان در اتاق کودک، ارائه مشاوره به خانواده‌ها و انجام ۱۵ خدمت مامایی به همراه اهدای داروی رایگان از دیگر برنامه‌های این گروه بوده است. در طرح لبخند احسان ۵۰ متخصص دندانپزشکی، دندانپزشک، ماما و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در قالب گروه جهادی سفیران سلامت حضور داشتند. پایان پیام/78023

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز : رسالت روابط عمومی‌ها امیدآفرینی بین مردم است

چ مه 17 , 2023
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز گفت: امروزه جنگ روایات‌ها تعیین‌کننده اصلی معادلات و رویدادها در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات است که در این میان روابط عمومی‌ها نقش تعیین کننده دارند.
Previous post امام جمعه و استاندار کرمانشاه درگذشت پدر پنج شهید دفاع مقدس را تسلیت گفتند
Next post فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز : رسالت روابط عمومی‌ها امیدآفرینی بین مردم است